Töölaua tarbed ja kontoritarvikud: dokumendisahtlid, pliiatsitopsid ja teised kontoritarbed

Töölaua tarbed ja kontoritarvikudTöölaua tarbed on oluline roll selles, et kodune kontor oleks sama mugav kui töölaud ükskõik millises tipptasemel kontoris. Millised on aga need kontoritarvikud, mis aitaksid seda mugavust saavutada?

Kuigi suur osa tööelust on kolinud arvutisse ja internetti, on igal töölaual ka muid vahendeid. Kus sa plaanid hoida oma pastakaid ja pliiatseid, märkmepabereid, kaustu, visiitkaarte ja kõike muud, mida ühel või teisel hetkel vaja läheb? Pliiatsitopsid ei kao nii pea mitte kusagile! Ka prügikast on hädavajalik. See aitab kontorinurka puhtamana hoida, sest prahi saab hetkega ära visata selle asemel, et seda lauanurgale koguda ning siis hiljem prügikasti otsida.

Ja ükskõik kui paberivaba tööelu on, tekib sellegipoolest erinevaid dokumente, mida ei saa vaid “pilves” hoida. Dokumendisahtel ja dokumendiriiul sobib paberitele, mida kasutad tihedamini ning dokumendikast paberitele, mida ei lähe küll enam vaja, kuid on vaja sellest hoolimata alles hoida. Dokumendikast on hea, sest seda saab liigutada laua alt riiulile, riiulilt kappi või ka hoiustamiseks keldrisse.

Organiseeritud töölaud on esteetilisem ning kõik vajalik on kergesti leitav. Tänu sellele on tööprotsess tunduvalt efektiivsem ehk võta kasutusele nutikad lahendused ja olgu kõik kontoritarbed oma kindlal kohal. Pliiatsitops pliiatsite jaoks, dokumendiriiul paberimajandusele ja prügikast kõigele, mida enam vaja ei lähe.

Lisan ostukorvi...